  • Data: 2015-12-10 20:35:05
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-10 o 17:46, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Jesli o mnie chodzi, to wolalbym bron psychologiczna, niz maczete,
    > bombkę, albo iniekcje Pb.

    Wyobraź sobie, że ja także i jeżeli się przyjdzie opowiedzieć to na
    pewno stanę po stronie Chrześcijan i naszej cywilizacji.

    > Nie mam pojecia na czym polega bron psychologiczna, natomiast latwo
    > sprawdzic ile razy w Koranie wystepuje slowo "zabijac"

    Tyle samo, a może nawet mniej. Gdybyś czytał Biblię lub chociaż poczytał
    ten wątek to byś się dowiedział, że w Biblii także jest dużo napisane o
    zabijaniu. Z resztą nie ma się czemu dziwić skoro Koran ponoć był pisany
    na bazie Biblii. Przynajmniej tak twierdzą teologowie katoliccy. Jest
    bardzo dużo podobieństw, włącznie z podobieństwem postaci.

    > i obejrzec wiadomosci jak owa "religia pokoju" robi postepy.

    To nie sama religia, ale zryte religią umysły - czyli pojebani fanatycy.
    Fanatyzm w każdej postaci jest zły. Ten katolicki także.

    > Zwalczanie Chrzescijanstwa to przygotowywanie gruntu pod Islam.

    Nikt nie zwalcza Chrześcijan. Chrześcijanie sami się zwalczają.