    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <b...@g...com>
    <566354a0$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <566402f4$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5664897b$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <56687368$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    Date: Thu, 10 Dec 2015 20:40:03 +0100

    W dniu 2015-12-10 o 11:24, Budyń pisze:

    > przeciez to sie kupy nie trzyma. Gdyby tobie nawkładali na imprezie tak ze bys nie
    wytrzyła i wyszedł - co by było? Poszedłbys do domu, żonie powiedzial -"zabije ich
    wszystkich, chodz ze mną". A ta żona obilaby cie wałkiem do ciasta i tak by sie
    skonczyła cała "masakra".

    Przypuszczam, że chyba nie, choć sam nie wiem. Wszystko zależy co bym
    usłyszał :)

    > Czy zatem on mógł wyjsc "w stanie wzburzenia" jak piszą? Ano mógł, ale nie musiał -
    gdybym ja zaplanowal zbrodnie i wlasnie przystępował do jej wykonania z całą
    pewnoscią byłbym tym nakręcony i zachowywał nieco inaczej niz zwykle, bez zadnej
    akcji ze strony współbiesiadników

    Media katolickie próbują teraz wszystkich przekonać, że on to planował
    od dawna.

    To, że Tobie czy mnie nie mieści się to w głowie to tylko dlatego, że
    zostaliśmy wychowani w innej kulturze.