  • Data: 2020-03-21 10:18:29
    Temat: Re: [OT] Ogrodnictwo - co to wyrosło?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pokazałem więc do biedry o wybrałem najmniejsze cebule jakie tam w skrzyniach
    mieli. Nawet ładny szczypior z tego był za kilka tygodni.

    Może mieli innego dostawcę. Przeważnie kupuję cebulę w Kauflandzie i
    przeważnie te środkowe liście są obumarłe. Bardzo rzadko się zdarza żeby
    któraś cebula się zazieleniła.
    A szczypior? Siedmiolatka już że tyle podrosła że można zrywać.
    W końcu samym szczypiorem człowiek nie żyje.
    Pozdro.abomito