  • Data: 2014-03-30 17:57:40
    Temat: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2014 08:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Piszę tu o takiej formie budownictwa:
    > http://www.123rf.com/photo_6838423_incan-stone-wall-
    ollantaytambo-peru.html

    To piaskowiec, nie granit.

    Metoda jest trywialna i chyba już raz tobie (albo komuś identycznemu) ją
    objaśniałem.

    > Podobne mury (o nieregularnych kształtach) mamy na Wyspie Wielkanocnej,
    > w Boliwii, Peru, Gizie, Petrze (Jordania), na Syberii. Wg. mnie to może
    > świadczyć o tym, że istniała kiedyś "globalna" cywilizacja, która stała
    > znacznie wyżej niż Indianie czy Egipcjanie którzy adoptowali zastałe
    > budowle do swoich potrzeb. Wykuli na nich swoje obrazki, czy pismo

    I budowali z nieregularnych kamieni??

    ROTFL

    Pewnie byli także prorokami, przewidzieli swój nieunikniony upadek i
    celowo budowali tak idiotycznie żeby tylko wybrańcy ileś wieków później
    mogli w nich uwierzyć (i tutaj słowo "wiara" jest bardzo adekwatne, bo
    jest to ten sam rodzaj urojenia jaki powoduje religie).

    > klinowe, "odmalowali ściany" swoimi obrazkami, a nasi współcześni
    > historycy przypisują im autorstwo tych budowli. Tak samo może być z
    > piramidami, których są setki na całym świecie (w Egipcie, ze względu na
    > klimat są w najlepszym stanie). Nie wiemy jakie było ich pierwotne
    > przeznaczenie - ("kanały wentylacyjne" w Wielkiej Piramidzie z

    Wiemy. Ładna kupa kamieni stanowiąca nagrobek lokalnego kacyka.

    > wytrawioną powierzchnią mogą sugerować, że był tam kiedyś jakiś żrący
    > płyn, na szczycie kanału odnaleziono miedziane elementy - całość
    > sugeruje przeznaczenie elektryczne) - ale z racji tego, że jest ich tak
    > dużo, rozsiane są po wszystkich kontynentach (oprócz Australii) - można

    ROTFL

    > domniemywać, że są dziełem tej samej cywilizacji, która umiała np.

    Można domniemywać, że są skutkiem stałości w tym czasie praw fizyki
    powodujących, że taka forma pozwala postawić najwyższy obiekt przy tak
    prymitywnej technice budowlanej jaką posiadali (niewiele lepszej od
    zrzucania kamieni na kupę).

    Zacznij sypać piasek w jedno miejsce - i zobacz jaki kształt sam
    "magicznie" uzyska (pewnie, będzie miał w podstawie mniej-więcej koło,
    ale "w kółko" ciężko się buduje).

    > wykorzystać magnetyzm Ziemi lub cokolwiek innego, o czym my nie mamy
    > zielonego pojęcia.

    ROTFL

    Te, chcesz kupić czaszki Kleopatry? Oryginalne! Jedna z chwili jej
    śmierci a druga z czasów jak była jeszcze dzieckiem...

    > Jeśli do tego dołożymy Sumerów, którzy wiedzieli znacznie więcej niż
    > powinni, dodatkowo wiedza, którą posiadali była dla nich bezużyteczna

    ROTFL

    Ty może zacznij raczej pisać książki SF ;)

    Tylko nie zacznij jakiejś religii, już i tak jest dość problemów z
    wyplenianiem scjentologów...