  • Data: 2012-12-11 14:59:23
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ka7blv$f3q$4@dont-email.me...

    > mam udowadniać, ze to oszołom?

    Nie. Masz udowodnić to że ukradł jakies pieniądze. Gdyby tak było to byłąby
    jakaś sprawa w sądzie albo chociaż doniesienie do prokuratury. Moim
    argumentem było właśnie to ze nie masz dowodu na to że ukradł pieniądze a
    napisac sobie coś gdzieś każdy może bez pokrycia. Nadal uważam że winien
    jesteś kasie gospodyń wiejskich dutki.

    > Sorki młody, ale za długo go znam.

    Człowieku. Kiedy ja go znałem to ty jeszcze się u siebie na wsi w błocie z
    gilem pod nosem taplałeś.

    Marek