  • Data: 2012-12-12 07:55:54
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:50c79038$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie jest to prawda. Gmina będzie miała obowiązek odebrać każdą ilość
    > odpadów.

    Napisałem tak, bo byłem akurat po rozmowie z administratorem naszej
    wspólnoty, który martwił się, że musi podwoić ilość pojemników.
    Próbowałem wyguglać jakieś informacje, ale żadnych konkretów nie znalazłem.

    Dlatego zlikwidowane zostaną m.in. organizowane obecnie przez
    > gminy okazjonalne zbiórki odpadów wielkogabarytowych (u nas w tej chwili
    > 2x do roku). Po prostu, od 1 lipca 2013 jak wystawisz wersalkę, to firma
    > wywozowa będzie musiała ją zabrać. Na innych zasadach zostanie
    > zorganizowana natomiast selektywna zbiórka odpadów (recykling). Gminy mają
    > obowiązek zorganizować tzw. punkty selektywnej zbiórki odpadów. Znikną
    > więc, najprawdopodobniej, tzw. "dzwony" do selektywnej zbiórki.

    No to jak, mają obowiązek odebrać każdą ilość odpadów czy nie?
    Co to za odbiór, jak mam coś sam gdzieś wozić?

    I każdy rodzaj odpadów będą musieli zabrać? Gruz, poremontowe itp?

    mcs