    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ka5n60$g66$3@dont-email.me> <50c6df9b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka72p5$6c6$1@news.task.gda.pl>
    <50c71271$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka73vh$98h$1@news.task.gda.pl>
    <50c7163c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka7gjc$7so$1@news.task.gda.pl>
    <50c74d40$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka7j7b$dcp$1@news.task.gda.pl> <ka7qcg$18k2$1@news2.ipartners.pl>
    <ka9l3o$tcp$1@news.task.gda.pl>
    <50c85b9e$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka9n1n$2k0$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Date: Wed, 12 Dec 2012 12:40:01 +0100

    news:ka9n1n$2k0$1@news.task.gda.pl...

    > Dobrze wiec wyobrazmy sobie bezdzietne malzenstwo z powodow zdrowotnych.
    > Siegnijmy do opinii Korwina na temat inwitro (tu kazdy we wlasnym
    > zakresie).
    > Co mozemy...., zaadoptowac? Niby tak, ale czy kazdy moze i czy kazdy chce
    > i czy nawet nasze wlasne dzieci zechca nam kiedys pomoc? Moze wlasnie nie
    > zechca, bo takie beda?

    Aaa czyli jednak masz wybór. Czyli Korwinowskie chcącemu nie dzieje się
    krzywda ma się dobrze.
    Zaadoptuj dziecko, poświęć mu czasu, miłości daj żeby cię kochało i chciało
    pomóc w chorobie.

    > Tak ja wiem, gdyby cos tam...., bo dzieci wychowane dobrze to cos tam....
    > A powiedzcie mi rodzice madrzy, czy Wy nie popelniacie bledow
    > wychowawczych? Skad wiadomo w ktorym momencie popelnia sie blad?

    Jasne że każdy popełnia ale trzeba wyciągać z nich wnioski.
    Mam dwójkę dzieci, jedno już dorosłe, drugie prawie. Uważam że są dobrze
    wychowane, nie przeklinają, nie obrażają nas - rodziców, chętnie siadają z
    nami wspólnie do stołu, mało tego, są tego inicjatorami. Przychodzą często,
    tulą się. Nie wstydzą się nas. Oczywiście są kłotnie i sprzeczki ale to
    normalne. W szkole nie sprawiają problemów wychowawczych.

    > Prawdopodobnie zarabiajac wiecej i wplacajac wyzsze skladki zdrowotne.

    Dlaczego? Ubezpieczenie OC komunikacyjne jest na naprawdę spore kwoty. Ludzi
    stać na opłatę OC od kilku posiadanych samochodów te kilkaset zł.

    Marek