  • Data: 2012-12-07 10:23:10
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50c1b026$0$1300$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy bedzie drozej niz teraz (dla podrzucajacych smieci na pewno) - to
    > sobie odpowiemy dopiero gdy juz zacznie dzialac.

    Dla mnie np. bedzie drozej, bo bede musial placic za wywoz smieci od
    nieruchomosci w ktorej nikt nie mieszka.

    > btw. Ta kasa trafi do panstwa?

    Podobno gminy sa zobligowane do dbania o to i to do nich maja trafic
    pieniadze.
    Co ciekawe, oplacalo sie taniej robic to firmom prywatnym, a teraz po
    wprowadzeniu obowiazku dla kazdej nieruchomosci, klientow ma byc wiecej i
    przy tym drozej. Ot fenomen panstwa. Oplata za smieci od powierzchni
    mieszkania, to dopiero miara. Nie wiem jak uposledzonym trzeba byc, zeby cos
    podobnego wymyslec, albo za jakich glabow ma sie spoleczenstwo..

    Pozdro.. TK