  • Data: 2012-12-07 16:22:21
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Czyli chcialby wprowadzic to, co wprowadza nowa ustawa obowiazujaca od
    >lipca. Brawo! :-)

    To ja od półtora roku tak już płacę ..

    Tam gdzie mieszkam śmieci odbiera tylko jedna firma , bo konkurencji na tym
    ternie brak.
    Gmina ustaliła częstość odbioru śmieci (2 tygodnie).
    W MPO minimalny zbiornik jaki mogę zamówić w umowie to 120L.
    Czyli MPO przyjeżdza do mnie co 2 tygodnie ...

    W Toruniu np. z tego co się orientowałem można mieć śmietnik 60L i odbierają
    co tydzień ...

    Co ciekawe mimo że u mnie odbiór jest tylko 2x w miesiącu cena za wywóz nie
    jest 2x mniejsza niż w Toruniu a chyba nawet taka sama ...

    Jedyna różnica jest taka że w Toruniu prowadzi się segregację śmieci ,
    ludzie dostają dodatkowo darmowe worki do segregacji śmieci i one są za
    darmo odbierane , są ogólnodostępne kontenery do segregacji , a u mnie gmina
    ma to gdzieś i nie ma żadnej segregacji ...

    Płacę więc 2x więcej i nie ma u mnie segregacji . Śmieci segregowane wywalam
    w Toruniu do kontenerów do segregacji ...