  • Data: 2012-12-10 09:12:56
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 12:50:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Kris, placenie za wode i kanalizacje to nic innego jak kupowanie towaru. Nie
    >
    > mam pojecia jak ma sie podlewanie ogrodu, czy napelnianie basenu ze
    >
    > smieciami.

    W sobote miałem okazje pogadać z dwoma radnymi. Wychodzi na to że u nas jednak
    przyjeta będzie opcja "od osoby" Osoby liczone wg oświadczenia własciciela
    nieruchomości. Kwota to 8,5zł za segregowane i 15zł za niesegregowane.
    W moim przypadku 25,5zł to kwota do przełknięcia. Plusik tego jest taki że nie będe
    już musiał plastyków, papieru i szkła wynosić do ogólnodostepnych pojemników tylko mi
    to z przed domu zabiorą;)