    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Date: Thu, 22 Jun 2017 22:15:29 +0200

    W dniu 2017-06-22 o 11:31, Adam Sz. pisze:
> [...]
    0.html

    > O kurwa, ze tak powiem brzydko. Na co Ci w mieszkaniu sprzęt z półki
    > cenowej jak dla profesjonalnych siłowni? :) Mam orbitreka za bodaj ~2k i
    > to już jest solidny sprzęt, używany regularnie od paru lat, nie do
    > zajechania. 10k lekka przeginka :-)

    Spodobały mi się takie z przednim kołem bo podobno ruch jest bardziej
    naturalny a ćwiczenie bardziej efektywne. Dodatkowo te troszke
    droższe mają automatyczną zmianę trajektorii ruchu platform, co trochę
    urozmaica ćwiczenie. Długo zastanawiałem sie nad takim innym za 5700
    (katalogowo niby 7500), potem promocja się skończyła, potem znalazłem
    go za 4500 w przedsprzedaży, potem znowu cena się zmieniła i w końcu
    kupiłem za 5200. I kiedy tak zastanawiałem się kilka dni jak ja to
    do cholery wniosę to otrzymałem niespodziewanie maila ze sklepu czy
    nie chce w zamian tego sole... no i mam sprzęt prawie profesjonalny
    w cenie trochę droższego domowego.

    > Widzę tylko jedno wytłumaczenie - użytkownik ma słabą wolę. I orbitrek,
    > którego można dość swobodnie przenosić wylądowałby zaraz gdzieś w kącie,
    > czy piwnicy. A tego nie ma szans - czterech chłopa trzeba organizować.

    Co prawda to prawda. Sprzęt jest nie do ruszenia. Cyfry na papierze
    jakoś nie podziałały na moją wyobraźnie. Teraz jak to widzę to jestem
    przerażony.