  • 1. Data: 2017-06-16 11:28:05
    Temat: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Paczka 160 x 100 x 60 ważąca 110 do wniesienia
    do 4 piętro.

    Da radę w 1 osobę? Oczywiście nie na plecach tylko na jakimś
    dziwnym wózku do wjeżdżania po schodach. Na przykład takim:

    http://allegro.pl/wozek-magazynowy-transportowy-na-s
    chody-250kg-w1s-i6685496439.html

  • 2. Data: 2017-06-16 11:35:42
    Temat: Re: [OT] paczka 110 kilo na 4 piętro
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 11:28:07 UTC+2 użytkownik ww napisał:
> [...]
    >
    > Da radę w 1 osobę? Oczywiście nie na plecach tylko na jakimś
    > dziwnym wózku do wjeżdżania po schodach. Na przykład takim:

    Słabo to widze.
    Dwie osoby - spoks.
    Jedna osoba to nawet nie problem z ciężarem ale raczej z gabarytami. Może po prostu
    sie przewrócić.

    Sugeruje sobie kogos znaleźć do pomocy. Jak masz wózek to nawet jakaś babka starczy
    byle by pomogła to trzymać aby sie nie przewracało.

  • 3. Data: 2017-06-16 11:40:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.06.2017 o 11:28, ww pisze:
> [...]
    >
    > Da radę w 1 osobę? Oczywiście nie na plecach tylko na jakimś
    > dziwnym wózku do wjeżdżania po schodach. Na przykład takim:

    Jak nie masz postury Pudziana, to bym odradzał.
    Taniej wyjdzie zapłacić dwóm gościom po 20 zł, niż kupować wózek do
    jednorazowego użycia.
    Jacek

  • 4. Data: 2017-06-16 11:42:48
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 11:35, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Dwie osoby - spoks.
    > Jedna osoba to nawet nie problem z ciężarem ale raczej z gabarytami. Może po prostu

    Też tak myśle. Wielkie to a środek ciężkości cholera wie gdzie.

    > Sugeruje sobie kogos znaleźć do pomocy. Jak masz wózek to nawet jakaś babka starczy
    byle by pomogła to trzymać aby sie nie przewracało.

    Nie znajde nikogo. Kurier przywiezie paczkę pewnie między 8 a 18, rzuci
    ją pod blok i tyle. Obdzwoniłem już sporo firm zajmujących się
    transportem ale nikt nie będzie czekał cały dzień żeby dla mnie
    jedną paczkę przenieść. A znowu transport bezpośrednio od
    sprzedawcy (250km w 1 stronę) to koszt dochodzący do 1000 zł.
    Skończyły mi się pomysły.

  • 5. Data: 2017-06-16 11:46:51
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 11:40, Jacek pisze:

    chody-250kg-w1s-i6685496439.html

    > Jak nie masz postury Pudziana, to bym odradzał.
    > Taniej wyjdzie zapłacić dwóm gościom po 20 zł, niż kupować wózek do
    > jednorazowego użycia.

    U mnie to jest bardziej 200-250. Tyle chcą ludzie, którzy zajmują się
    tym zawodowo. Osób, które to zrobią za przysłowiową flaszkę z różnych
    przyczyn pod uwagę nie biorę. Ale dodatkowym problemem jest, że oprócz
    JAK jest jeszcze niewiadoma KIEDY.

  • 6. Data: 2017-06-16 12:02:40
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 11:46:54 UTC+2 użytkownik ww napisał:

> [...]
    > tym zawodowo. Osób, które to zrobią za przysłowiową flaszkę z różnych
    > przyczyn pod uwagę nie biorę. Ale dodatkowym problemem jest, że oprócz

    Pozostaje metoda partyzancka.

    Jak ci wyładują to czekasz z paczką pod klatką i pierwszy niechuchraty facet zostanie
    wybrany na kandydata do pomocy :)

  • 7. Data: 2017-06-16 12:24:33
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 16.06.2017 o 11:42, ww pisze:

> [...]
    > jedną paczkę przenieść. A znowu transport bezpośrednio od
    > sprzedawcy (250km w 1 stronę) to koszt dochodzący do 1000 zł.

    to dogadaj sie z jakimś znajomym co ma garaż i może paczkę przenocować,
    na drugi dzień weź firmę co Ci przewiezie w sobie wygodnych godzinach. A
    może i jakaś firma przeprowadzkowa będzie miała jakiś garaż żeby u nich
    ją zrzucić..

  • 8. Data: 2017-06-16 12:41:12
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 12:24, alberciq pisze:
> [...]

    > na drugi dzień weź firmę co Ci przewiezie w sobie wygodnych godzinach. A
    > może i jakaś firma przeprowadzkowa będzie miała jakiś garaż żeby u nich

    To całkiem rozsądny pomysł. Zmodyfikuję go tylko troszkę i po prostu
    wstawię do swojego garażu. Jest pod blokiem.

  • 9. Data: 2017-06-16 13:39:37
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 12:41:15 UTC+2 użytkownik ww napisał:

    > To całkiem rozsądny pomysł. Zmodyfikuję go tylko troszkę i po prostu
    > wstawię do swojego garażu. Jest pod blokiem.

    mozesz tam rozpakowac i jak sie da w częsciach wnieśc to sam ogarniesz...

  • 10. Data: 2017-06-16 13:50:00
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 13:39, s...@g...com pisze:

    > mozesz tam rozpakowac i jak sie da w częsciach wnieśc to sam ogarniesz...

    Z tego co wiem to jeden element stanowi większość wagi i rozmiaru. A ja
    dodatkowo ten garaż mam niestety PRAWIE pod blokiem. 20 sekund pieszo
    ale trzeba wejść po bardzo stromej górce. Ale z tym to już sobie jakoś
    poradzę.