  • Data: 2012-02-17 08:59:05
    Temat: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Od: "Kraszan" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jhl483$ps8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > A ubezpieczyciel na to: panie, pan ubezpieczył nieruchomość - a zdarzenie
    > miało miejscie gdzie indziej :-)

    Primo:
    takie ubezpieczenie OC na wypadek odszkodowania od "złamasa" na pewno
    nie załatwia sprawy. Byloby to perpetum mobile do przekretow. Przyklad:
    ubezpieczam sie, umawiam z okoliczymi bezdomnymi/zulami, oni na potege
    zaczynaja sie wykladac przed moją posesją i lamac nogi/rece i skarzyc mnie
    o 10.000 za kazde zlamanie - ubezpieczalnia grzecznie placi a my dzielimy
    sie fifty-fifty i czekamy na kolejne opady :)

    Secundo:
    nie wiem dokladnie jak wyglada ten przepis, ale koniecznosc odsniezania
    uwarunkowana jest wlasnie posiadaniem/lub nie pasa zieleni.
    Nie wiem czy ma on odgraniczac dzialke od chodnika czy od ulicy ale
    jest to jakos uzaleznione. Cos mi sie kolacze, ze jezeli wzdluz posesji
    idzie chodnik i jest on bezposrednio przy drodze to nie musisz odsniezac.
    Jezeli jest pas zieleni, to gmina odsnieza drogę a ty chodnik. (mozecie
    sypac wlasnie na ten pas zieleni).