  • Data: 2017-01-06 21:53:33
    Temat: Re: Ochrona bałwana :)
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2017 o 21:53, Bolko pisze:
    > Ma być zimno więc żeby chociaż w ręce było ciepło zapraszam do dyskusji.
    >
    > Wczoraj z synem na pobliskim placu zabaw lepiliśmy bałwana.
    > Wyszedł taki na 2,5 metra.
    > Dzisiaj koło 16 wracam z synem.
    > Bałwan zniszczony.
    Obawiam się, że w czasie obowiązywania tzw. bezstresowego wychowania
    oraz "poprawności politycznej" nic nie zrobisz.
    Kilka lat temu złapałem gówniarza, który przez kilka miesięcy codziennie
    (z wyjątkiem dni, jak nie chodził do szkoły) dzwonił babci do furtki dla
    zabawy. Ponieważ nie chciał się przyznać, gdzie mieszka i jak się nazywa
    zabrałem mu z teczki zeszyt, gdzie było nazwisko i klasa. Poprosiłem
    grzecznie, żeby przyszedł po zeszyt z ojcem, bo jak nie to dam znać do
    szkoły.
    Potem żałowałem, bo tatuś okazał się być bucem wysokiej klasy. Cieszyłem
    się, że zostały mi wszystkie zęby :-(
    Jacek