  • 1. Data: 2017-01-05 21:53:20
    Temat: Ochrona bałwana :)
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ma być zimno więc żeby chociaż w ręce było ciepło zapraszam do dyskusji.

    Wczoraj z synem na pobliskim placu zabaw lepiliśmy bałwana.
    Wyszedł taki na 2,5 metra.
    Dzisiaj koło 16 wracam z synem.
    Bałwan zniszczony.
    Syn w płacz a mi też się trochę przykro zrobiło.

    Jakiś domowy sposób na to żeby małolaty nauczyły się
    nie niszczyć czyjejś pracy?

  • 2. Data: 2017-01-06 00:05:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wilcze doly dookola. W wersji nisko budzetowej kozly z drutem zyletkowym, podobno
    skutecznieszy od zwyklego kolczastego.

  • 3. Data: 2017-01-06 07:38:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    Dom wybudować i własny plac zabaw bedzie :-)

  • 4. Data: 2017-01-06 08:54:14
    Temat: Re: Ochrona bałwana :)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > Wczoraj z synem na pobliskim placu zabaw lepiliśmy bałwana.
    > Wyszedł taki na 2,5 metra.
    > Dzisiaj koło 16 wracam z synem.
    > Bałwan zniszczony.
    > Syn w płacz a mi też się trochę przykro zrobiło.

    Ale jaka wartość edukacyjna za to.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2017-01-06 10:58:34
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    'wsciekly' - tzw ostry - pies ze schroniska, kolek w ziemie, zasieg lancucha
    balwanochronny.
    buda, styro od srodka , szmaty w bude, miska z woda w bude. karmic*

    *zwracac uwage czy ktorego nie zezarl. wtedy nie karmic. przekarmianie psa
    nie jest zdrowe...

  • 6. Data: 2017-01-06 11:11:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.01.2017 10:58, abn140 pisze:

    > 'wsciekly' - tzw ostry - pies ze schroniska, kolek w ziemie, zasieg lancucha
    > balwanochronny.
    > buda, styro od srodka , szmaty w bude, miska z woda w bude. karmic*

    Bardzo śmieszne. Chłopski synu.

  • 7. Data: 2017-01-06 11:54:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szkoda tyko ze ten plac jednoosobowy bedzie. Czlowiek zwierze stadne, do prawidlowego
    rozwoju psychicznego i fizycznego potrzebuje kontaktu z innymi ludzmi, korzystnie jak
    sa w podobnym wieku.

  • 8. Data: 2017-01-06 13:23:00
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2017-01-06 o 11:11, collie pisze:

    > Bardzo śmieszne. Chłopski synu.

    Collie się nie nadają. Zbyt łagodne.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2017-01-06 15:19:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Szkoda tyko ze ten plac jednoosobowy bedzie.

    A skąd wiesz ile ma dzieci? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2017-01-06 16:22:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No fakt. Moze miec szesnasto letnia corke i cztero letniego synka.