  • 21. Data: 2017-01-07 19:21:39
    Temat: Re: Ochrona bałwana :)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe co by powiedzialy Twoje dzieci jak by je spytac jak spedzaja czas wolny.

  • 22. Data: 2017-01-07 19:30:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 19:21 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ciekawe co by powiedzialy Twoje dzieci jak by je spytac jak spedzaja
    > czas wolny.

    Musisz podkręcić jasność - nie wiem o co Ci chodzi.
    Ze mną jak w tym dowcipie :-)

    "Drogie panie, zdradzę wam tajemnicę. Jak nie mówicie swojemu facetowi o
    co wam chodzi, to on nie wie, o co wam chodzi."

    Aktualnie moje dzieci są ze mną w górach na nartach.

    TG

  • 23. Data: 2017-01-08 08:25:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 stycznia 2017 21:53:21 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Ma być zimno więc żeby chociaż w ręce było ciepło zapraszam do dyskusji.
    >
    > Wczoraj z synem na pobliskim placu zabaw lepiliśmy bałwana.
    > Wyszedł taki na 2,5 metra.
    > Dzisiaj koło 16 wracam z synem.
    > Bałwan zniszczony.
    > Syn w płacz a mi też się trochę przykro zrobiło.
    >
    > Jakiś domowy sposób na to żeby małolaty nauczyły się
    > nie niszczyć czyjejś pracy?

    To ten?
    http://www.realistic.pl/75694/to_musialo_bolec_szybk
    a_zemsta_na_babeczce_za_zniszczenie_balwana.html

  • 24. Data: 2017-01-08 10:36:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > No fakt. Moze miec szesnasto letnia corke i cztero letniego synka.

    I duże psa. A ten pasuje do zabawy dla dzieci w każdym wieku ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2017-01-09 09:29:17
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > To moze od razu z betonu zrobic i pomalowac na bialo.
    to jest sluszna koncepcja ta ona, ta sluszna....
    dziurki porobic, w dziurki na wiosne gwozdzie i poobwieszac doniczkami.
    kwietnik.