  • 1. Data: 2017-01-06 08:52:17
    Temat: Ile pali wam gazu w takie mrozne dni ?
    Od: jarko <j...@o...eu>

    Ile pali wam gazu w takie mrozne dni ? Piszcie metraz i temperature w domu

  • 2. Data: 2017-01-06 17:58:24
    Temat: Re: Ile pali wam gazu w takie mrozne dni ?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-06 o 08:52, jarko pisze:
    > Ile pali wam gazu w takie mrozne dni ? Piszcie metraz i temperature w domu
    240m2 16m3

    WM:
    na zewnątrz -9C, temp w czerpni 2,5C, temp nawiewu 12C

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-01-06 18:23:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    12 stopni to niewiele. W kufajkach i gumofilcach chodzicie?

  • 4. Data: 2017-01-06 18:26:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja bym ci nie napisal dokad nie napiszesz ile zuzywasz.

  • 5. Data: 2017-01-06 19:41:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    > 12 stopni to niewiele. W kufajkach i gumofilcach chodzicie?

    12C to temp nawiewu z WM. Wewnątrz mam 21C

    --
    Pete

  • 6. Data: 2017-01-06 20:14:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    bez rekuperatora ta wentylacja?

  • 7. Data: 2017-01-06 21:43:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    jarko wrote:

    > Ile pali wam gazu w takie mrozne dni ? Piszcie metraz i temperature w domu

    nic

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2017-01-07 08:54:00
    Od: jarko <j...@o...eu>

    W dniu 2017-01-06 o 21:43, masti pisze:

    > nic

    270 m2 temp 21 dzis przy - 20 spaliło 25m

  • 9. Data: 2017-01-07 10:05:57
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    jarko pisze:
    > Ile pali wam gazu w takie mrozne dni ? Piszcie metraz i temperature w domu

    Mnie rozwala przy gazie co innego niż zużycie.
    Raz mam wrzątek, raz ciepłą, innym razem letnią wodę z wylewki. Pieca
    nikt nie reguluje, po strumieniu też nie widzę, żeby ciśnienia się
    zmieniały. Pory roku też nie zmieniają się z w tydzień czy wręcz
    pojedyncze dni. Zjawisko obserwowałem na poprzednim piecu, na obecnym
    też. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmiana kaloryczności gazu.
    To chyba jedyny powód, dla którego w nowym domu nie będę w ogóle myślał
    o gazie i zainwestuję w PC.

    W takim kontekście trudno mówić o jakimkolwiek sensownym i powtarzalnym
    zużyciu. Może jest ktoś, kto ma zapisy dzienne zużycia i może sprawdzić,
    czy są w sensowny sposób powiązane z warunkami, czy też szaleją zupełnie
    bez sensu?

    Irek.N.

  • 10. Data: 2017-01-07 11:06:04
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 7 stycznia 2017 08:54:30 UTC+1 użytkownik jarko napisał:

    > 270 m2 temp 21 dzis przy - 20 spaliło 25m

    jakies 120m2, od 2-01 do 07-01 średnio 8,7m3/dobe,
    dzis -13 ale średnio pewnie -7 w tym okresie
    w budynku +20

    b.