  • 1. Data: 2017-01-07 17:35:16
    Temat: nie czaję sukcesu europy
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu ogarnia regulator temperatury przy grzejniku?

    u mnie zachowuje się jakby miał tylko dwa stany
    lekko ruszę to albo kaloryfer gorący albo zimny...

    a w domu i tak zimno...

    jak ten regulator ogarnąć,żeby kaloryfer był lekko ciepły?

  • 2. Data: 2017-01-09 15:40:49
    Temat: Re: nie czaję sukcesu europy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 07 Jan 2017 17:35:16 +0100, w <o4r5c8$4mb$2@node2.news.atman.pl>, w
    systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> napisał(-a):

    > czy Ktoś tu ogarnia regulator temperatury przy grzejniku?
    > u mnie zachowuje się jakby miał tylko dwa stany
    > lekko ruszę to albo kaloryfer gorący albo zimny...

    No proszę -- w końcu mam taki sam problem jak ty...
    Znaczy się, muszę się ogarnąć :)

  • 3. Data: 2017-01-10 08:04:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 17:35, w systemie siła 'PO/EU pisze:
> [...]
    > lekko ruszę to albo kaloryfer gorący albo zimny...
    >
    > a w domu i tak zimno...
    >
    > jak ten regulator ogarnąć,żeby kaloryfer był lekko ciepły?

    A co chciałeś?
    Żeby był cały czas gorący czy raczej zimny?
    Przecież, jak zawór zamknięty to kaloryfer zimny.
    A jak otwarty to musi być gorący, skoro w mieszkaniu zimno.

  • 4. Data: 2017-01-16 19:42:01
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mnie to też zastanawia ;-))
    W mieszkaniu / pomieszczeniu jest cyrkulacja powietrza i zależy, co akurat "omywa"
    termostat - czy ciepłe, czy zimne.
    Takie sprzężenie zwrotne
    Teoretycznie można doprowadzic do wzbudzenia układu i powstanie generator :-))
    Współczesny grzejnik blaszany nie będzie "lekko ciepły", lecz będzie ciepły lub
    gorący u góry i zimny u dołu.
    Jeśli głowica termostatyczna jest w złym miejscu (np. w przeciągu), to można
    zastosować głowicę wyniesioną z rurką kapilarną.

    -----