  • 1. Data: 2017-01-04 13:57:16
    Temat: garaż z płyt betonowych
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Garaż by się przydał, żeby dwa dupowozy chować.

    Co myślicie o takim pomyśle - ogrodzenie przykryte dachem? Wiem że było o garażach,
    ale nie o takich.

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?235586-Jak
    i-gara%C5%BC-postawi%C4%87-murowany-drewniany-czy-z-
    p%C5%82yt-betonowych

    http://tiny.pl/gddc2

    plusy? minusy? pułaki?

  • 2. Data: 2017-01-04 14:43:26
    Temat: Re: garaż z płyt betonowych
    Od: r...@g...com

    Wygląda jak kupa.

  • 3. Data: 2017-01-04 15:04:39
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 14:43:28 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:
    > Wygląda jak kupa.

    Jak wygląda to akurat widać :)
    Szczegóły mnie interesują - jakich fundamentów to wymaga, czy trzeba jakiś wieniec
    zrobić żeby się nie rozlazło itd

  • 4. Data: 2017-01-05 19:39:56
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-01-04 12:57, Krzysztof Garus <g...@g...com> wrote:
> [...]
    ale nie o takich.

    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?235586-Jak
    i-gara%C5%BC-postawi%C4%87-murowany-drewniany-czy-z-

    Pułaki u mnie nie zimują ;-).

    Popatrz na zwykłą drewnianą stodołę - nie bez powodu nie robi się
    normalnie takich dachów ni płaskich ni spadzistych - powoduje problemy i
    koszmarnie wygląda.

    Poza tym jakby to zrobić zwyczajnie z drewna to by wyglądało milion razy
    lepiej.