  • 1. Data: 2017-01-03 12:59:21
    Temat: Re: słupek ogrodzeniowy - kątownik czy rura ???
    Od: p...@g...com

    Na styku wystarczy lekko obcementować zaprawą, podobnie jak wstępne ochlapanie przed
    tynkowaniem ściany - wydajnie spowalnia rdzewienie, a wystarczy ze 5cm. Wszytskie
    insze zabezpieczacze przed rdzą - rury muszą być nowe, lub wyczyszczone.

  • 2. Data: 2017-01-03 13:04:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 12:59:22 UTC+1 użytkownik p...@g...com napisał:
> [...]
    Wszytskie insze zabezpieczacze przed rdzą - rury muszą być nowe, lub wyczyszczone.

    co racja to racja, od 2008 mogła juz zardzewiec

    ciekawe jaki jest mechanizm wywlekania starych watków...

    b.

  • 3. Data: 2017-01-03 13:30:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > ciekawe jaki jest mechanizm wywlekania starych watków...

    google groups, które sortuje po "relevance" a nie po dacie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?