  • 1. Data: 2016-12-29 19:42:20
    Temat: meldunek na działce :-)
    Od: uciu <a...@g...com>

    Cześć,

    Kris kiedyś pisal, że da rade zameldować się na pustej działce... jutro sie
    przekonam:-)
    Musze wymienić prawko i DR i od razu chciałbym by widnial tam adres gdzie bede
    mieszkał na stałe... a nie adres z meldunku czasowego.

    Tak wiec numer "domu" juz mi nadali teraz czas na next step a wiec meldunek.
    Pewnie bedzie problem bo wymagają wg www:
    - wniosku
    - dowód osobisty
    - Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu - i tu polegne bo mam akt
    notarialny działki i mapke z naniesionym domem :-/

    Ale zobaczymy ;-)

    Next step to zmiana taryfy C na G po przy C kosztów stałych mam 105zł na miesiąc....

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2016-12-29 20:56:15
    Temat: Re: meldunek na działce :-)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 grudnia 2016 19:42:22 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    > Musze wymienić prawko i DR i od razu chciałbym by widnial tam adres gdzie bede
    mieszkał na stałe... a nie adres z meldunku czasowego.

    A po kiego tam Tobie adresy jakiekolwiek. W PJ mam jakiś "archiwalny" adres i żyję;)

> [...]
    > - wniosku
    > - dowód osobisty
    > - Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu

    A nie "nieruchomości"

    > - i tu polegne bo mam akt notarialny działki i mapke z naniesionym domem :-/
    > Ale zobaczymy ;-)

    Jak odmówią(a nie mogą odmówić za bardzo) to poproś o pisemne uzasadnienie

    > Next step to zmiana taryfy C na G po przy C kosztów stałych mam 105zł na
    miesiąc....

    A to już poważny argument.

  • 3. Data: 2016-12-29 21:51:08
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 grudnia 2016 20:56:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A po kiego tam Tobie adresy jakiekolwiek. W PJ mam jakiś "archiwalny" adres i
    żyję;)

    tez tak mam zarowno w PJ jaki i DR... w lutym rozwalilem auto, z mojej winy... MO
    powiedziało ze ostatni raz mi sie udalo z nieaktualnym adresem....i ze nastepnym
    razem zatrzymają moje dokumenty i bedzie mandcik... A ze ostatnio stoją co chwile
    gdzieś może w końcu je wymienie - z tym, że nie ma sensu z obecnym meldunkiem bo to
    tylko tymczasowy.

    > A nie "nieruchomości"

    skopiowałem to ze stony UM wiec....lokalu ;-/

    uciu

  • 4. Data: 2016-12-29 22:13:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-12-29 21:51, uciu wrote:

    > tez tak mam zarowno w PJ jaki i DR... w lutym rozwalilem auto, z mojej winy.... MO
    powiedziało ze ostatni raz mi sie udalo z nieaktualnym adresem.....i ze nastepnym
    razem zatrzymają moje dokumenty i bedzie mandcik...

    za co?

    jak juz zatrzymaja to sobie wymienisz, po co robic sobie pod gorke?

  • 5. Data: 2016-12-29 23:22:18
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 grudnia 2016 22:13:25 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > za co?
    >
    > jak juz zatrzymaja to sobie wymienisz, po co robic sobie pod gorke?

    by sobie kiedyś wymienić wpierw musze być zameldowany w miejscu docelowym, nie??? A
    z mandatu kto kase odda?

    uciu

  • 6. Data: 2016-12-29 23:46:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 grudnia 2016 23:22:19 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > by sobie kiedyś wymienić wpierw musze być zameldowany w miejscu docelowym, nie???

    Nie
    Niezameldowani też PJ i DR miewają.

    >A z mandatu kto kase odda?

    A za co niby mandat?

  • 7. Data: 2016-12-30 07:31:54
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 grudnia 2016 23:46:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Nie
    > Niezameldowani też PJ i DR miewają

    to jaki tam masz wpisany adres?

    > A za co niby mandat?
    Nie wiem czy jest jakas podsawa prawna do mandatu- gliniarze straszyli ze bedzie za
    niewazne PJ i DR - w przepisach jest, że do 30 dni trzeba wymienić.

    uciu

  • 8. Data: 2016-12-30 09:05:13
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W praktyce, to gdy w DR skończą się miejsca na badania techniczne.
    I nie przekonasz P0-wskich biurew, żeby do DR wpisać adres inny niż w DO.

    -----

  • 9. Data: 2016-12-30 09:29:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-30 o 09:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > W praktyce, to gdy w DR skończą się miejsca na badania techniczne.
    > I nie przekonasz P0-wskich biurew, żeby do DR wpisać adres inny niż w DO.

    'Niniejszym oświadczam iż mieszkam pod adresem

    z zamiarem stałego pobytu.

    Data podpis.'

    U mnie to wystarcza :P

    --
    Pete

  • 10. Data: 2016-12-30 09:30:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-30 o 07:31, uciu pisze:

    > to jaki tam masz wpisany adres?

    Strzelam: 'Brak'

    > Nie wiem czy jest jakas podsawa prawna do mandatu- gliniarze straszyli ze bedzie za
    niewazne PJ i DR - w przepisach jest, że do 30 dni trzeba wymienić.

    Obowiązek jest, sankcji brak.

    --
    Pete