  • 1. Data: 2016-12-26 18:15:54
    Temat: Budowa garazu - ile szykowac
    Od: jarko <j...@o...eu>

    Na wiosne planuje zlecic budowe garażu i pomieszczenia gospodarczego -
    do 35 metrów
    Brama uchylna
    2 okna
    drzwi do pomieszczenia gosp
    wylewka
    elewacja, bez ocieplenia
    gont - dach jednospadowy
    elektryka

    ile szykować kasy mniejwiecej ?

  • 2. Data: 2016-12-27 18:59:03
    Temat: Re: Budowa garazu - ile szykowac
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-12-26 o 18:15, jarko pisze:
    > Na wiosne planuje zlecic budowe garażu i pomieszczenia gospodarczego -
> [...]

    30-60 tys.
    Mniej-więcej.

    --
    MN

  • 3. Data: 2016-12-27 19:14:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 18:15:59 UTC+1 użytkownik jarko napisał:
    > Na wiosne planuje zlecic budowe garażu i pomieszczenia gospodarczego -
> [...]

    Wpisz w gogle Wawsystem- niedawno czytałem że budynek ok 30m2 stawiają na gotowo w
    cenie ok 20tys. Ale zapytaj ich sam.

  • 4. Data: 2016-12-27 19:15:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 19:14:03 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Wpisz w gogle Wawsystem- niedawno czytałem że budynek ok 30m2 stawiają na gotowo w
    cenie ok 20tys. Ale zapytaj ich sam.

    Ale chyba miesiąc temu już tu pytałeś o to samo.

  • 5. Data: 2017-01-04 17:53:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > 30-60 tys.
    > Mniej-więcej.

    Dobra podpowiedź. Jak wolnostojący, własny fundament, dach dwuspadowy z
    pokryciem, projekt - to mniej niż 25-30 tys. nie wyjdzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz