  • 1. Data: 2016-12-30 15:03:46
    Temat: Wieje z kratki wentylacyjnej
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Znajoma mieszka w starym 3-piętrowym bloku na górnym piętrze. W kuchni z
    kratki wentylacyjnej wieje zimnym powietrzem. Ściana w okolicy
    poczerniała - chyba początki grzyba. Spółdzielnia wyraźnie gra na
    przeczekanie, bo po jej interwencjach (ustnych) tylko raz się pojawił
    ktoś z zarządu i powiedział, że to nic groźnego i że jak do wiosny się
    nie poprawi, to się tym zajmą.
    Jak wymusić na spółdzielni konkretne działanie? Postraszyć nadzorem
    budowlanym, kominiarzem? Jak?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-12-30 15:21:45
    Temat: Re: Wieje z kratki wentylacyjnej
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 30 grudnia 2016 15:03:48 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > przeczekanie, bo po jej interwencjach (ustnych) tylko raz się pojawił
    > ktoś z zarządu i powiedział, że to nic groźnego i że jak do wiosny się

    Przede wszystkim nic na gębę. Zrobić dokumentację (fotki, opis),
    sporządzić pismo i zanieść do spółdzielni (w dwóch egzemplarzach)
    i zażądać na swoim egzemplarzu pieczątki z ziemniaka (coś w rodzaju
    "wpłynęło" czy "przyjęto" oraz data).
    To jest konieczna podstawa do dalszych działań...

    L.

  • 3. Data: 2016-12-31 00:35:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.12.2016 15:03, Jacek wrote:
> [...]
    > nie poprawi, to się tym zajmą.
    > Jak wymusić na spółdzielni konkretne działanie? Postraszyć nadzorem

    Nic na wentylację grawitacyjną nie poradzisz. Ona tak ma. Zawsze są
    cofki. A jak zaczniecie wpuszczać powietrze oknami bez umiaru to
    zapłacicie za ogrzewanie 2x tyle.

    Ja bym kratkę zamykał i otwierał tylko czasami jak potrzeba albo wcale.

  • 4. Data: 2016-12-31 00:48:43
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprawi, to się tym zajmą.
    > Jak wymusić na spółdzielni konkretne działanie? Postraszyć nadzorem

    Blok?
    Efekt grzania łazienką.

  • 5. Data: 2016-12-31 14:35:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 31 Dec 2016 00:35:05 +0100, KIKI

    > Nic na wentylację grawitacyjną nie poradzisz. Ona tak ma. Zawsze są
    > cofki. A jak zaczniecie wpuszczać powietrze oknami bez umiaru to
    > zapłacicie za ogrzewanie 2x tyle.

    Nie pisz takich herezji! WG działa zawsze sprawnie
    i poprawnie dlatego wydawanie kasy na WM jest jałowe!

    BPNMSP :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2016-12-31 15:40:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wieje z kratki to znaczy ze gdzies musi wywiewac. Zatkac wywiewanie i przestanie
    wiac z kratki.

  • 7. Data: 2016-12-31 22:04:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.12.2016 15:40, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak wieje z kratki to znaczy ze gdzies musi wywiewac. Zatkac wywiewanie i
    przestanie wiac z kratki.

    No i wentylacja przestanie działać

  • 8. Data: 2017-01-01 21:39:29
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 14:35, Myjk pisze:
    > Sat, 31 Dec 2016 00:35:05 +0100, KIKI

    > Nie pisz takich herezji! WG działa zawsze sprawnie
    > i poprawnie dlatego wydawanie kasy na WM jest jałowe!
    >
    > BPNMSP :P

    No właśnie :) Gdzie jest kogutek?

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 9. Data: 2017-01-01 21:47:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tu jestem. A o co chodzi?.

  • 10. Data: 2017-01-05 15:13:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie postraszyć, lecz napisać pismo do PINB (w tym z prośbą o wsakzanie terminu celem
    dokonania wizji lokalnej przez inspektora).
    Inna sprawa, że bedzie trwało miesiącami.
    Ale w końcu tylko PINB, a nie kto inny może nakazać spółdzielni dokonanie naprawy, i
    to pod rygorem (np. grzywny).

    -----