  • 1. Data: 2016-12-31 18:38:15
    Temat: Żaroodporność pustaków teriva
    Od: JanuszWo <j...@t...pl>

    Witam!
    Rozważam wzniesienie polowego piecyka rakietowego z pustaków teriva. Czy
    ktoś ma wiedzę na temat ich żaroodporności? Znalazłem info, że są
    ognioodporne przez 1 godzinę. Czy zbudowany z nich piecyk rakietowy
    będzie pękał? Zbudowany z cegieł (takich zwykłych, marketowych) jest ok,
    ale pękają kolejne cegły... Na klinkierowe cegły trochę mi szkoda
    pieniędzy. Konstrucja stalowa przyciągnie zbieraczy...
    Dzięki z góry za podpowiedzi - JanuszWo

  • 2. Data: 2016-12-31 18:47:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W marketach sa cegly szamotowe. Daj pierwsza warstwe z cegiel szamotowych. 3zyle taka
    cegla kosztuje.

  • 3. Data: 2017-01-02 09:47:51
    Temat: Re: Żaroodporność pustaków teriva
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > W marketach sa cegly szamotowe. Daj pierwsza warstwe z cegiel szamotowych. 3zyle
    taka cegla kosztuje.

    I oczywiście zaprawa szamotowa do kompletu.