  • 1. Data: 2017-01-03 17:00:07
    Temat: Idzie mróz!
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Tak mowil pan telewizor.

  • 2. Data: 2017-01-03 18:43:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak fajnie bylo sie ludzic ze tej zimy tanio ogrzewanie wyjdzie. I jak Ci nie
    przypierdolic?

  • 3. Data: 2017-01-03 18:54:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Mozesz sprobowac mnie upic- tak dla rozgrzewki :)

  • 4. Data: 2017-01-03 19:13:19
    Temat: Re: Idzie mróz!
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 18:54:19 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Mozesz sprobowac mnie upic- tak dla rozgrzewki :)

    U mnie na wiosce pod lasem na górze z reguły bywa cieplej o parę stopni
    cieplej niż w centrum wioski w dolinie.

  • 5. Data: 2017-01-03 19:17:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla rozgrzewki mozesz kupic z piec kubikow drewna i porabac. Glupi chuj Ford, co w
    zyciu nie mial siekiery w reku, radzil ludziom ze palenie drewnem dwa razy rozgrzewa
    raz jak rabac a drugi jak spalic.

  • 6. Data: 2017-01-03 20:13:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Jan 2017 10:13:19 -0800 (PST), Bolko

    > U mnie na wiosce pod lasem na górze z reguły bywa cieplej o parę stopni
    > cieplej niż w centrum wioski w dolinie.

    SMOK dobrze grzeje od dołu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2017-01-04 09:38:05
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 18:43:03 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Tak fajnie bylo sie ludzic ze tej zimy tanio ogrzewanie wyjdzie. I jak Ci nie
    przypierdolic?

    Nie bój, nie bój.
    Chłody maja byc krótko.
    Wejdź se na accuweather.com i zobacz prognoze długo terminowa.

    Na moje to góra tydzień jako takiego mrozu bedzie i tyle, po zimie...

  • 8. Data: 2017-01-04 13:46:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.01.2017 17:00, Budyń wrote:
    > Tak mowil pan telewizor.

    I sztorm podobno naksymalny 12+ jutro

  • 9. Data: 2017-01-04 20:59:30
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Nie bój, nie bój.
    > Chłody maja byc krótko.
    > Wejdź se na accuweather.com i zobacz prognoze długo terminowa.
    >
    > Na moje to góra tydzień jako takiego mrozu bedzie i tyle, po zimie...

    Tak pewnie bedzie u Was w *Bytomiu*.
    U nas na kamczatce zima na calego i pewnie potrwa do marca.

  • 10. Data: 2017-01-04 23:53:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-04 o 09:38, s...@g...com pisze:

    > Nie bój, nie bój.
    > Chłody maja byc krótko.
    > Wejdź se na accuweather.com i zobacz prognoze długo terminowa.
    >
    > Na moje to góra tydzień jako takiego mrozu bedzie i tyle, po zimie...

    Mam nadzieje, ze dluzej. Jak inaczej na nartach pojezdzic?

    Pozdro.. TK