  • 41. Data: 2017-01-09 19:03:12
    Temat: Re: Idzie mróz!
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 10:03 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > W knajpach raptem dwa razy wyższe niż w naszych knajpach.
    > Nie ma IMO dramatu.

    Knajpy są tanie - ceny niższe niż warszawskie.
    3 dniowy skipass - 240 PLN x 4 (rodzina) - 960 PLN
    A tam najdłuższa trasa ma coś około 1,8km i jest obsługiwana przez
    luksusowy 4 osobowy wyciąg krzesełkowy bez choćby owiewki.

    TG

  • 42. Data: 2017-01-09 19:04:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 11:06 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Ps. Używasz może SnowTrace vel AlpineReplay?

    Nieee, nie mam zacięcia do takich gadżetów.

    TG

  • 43. Data: 2017-01-09 19:14:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 22:58 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Przy tych temp. po dwoch godzinach przestaje czuc palce w bucie. Reszta
    > jakby OK. Niewygodne na poczatku gogle okazuja sie zbawieniem.

    Gogle, komin lub kominiarka w takich warunkach to niezbędnik.
    W skarpety musisz więcej zainwestować :-) - ja w rekawice.

    > Nie no do 225 euro za twarz to jednak troche brakuje. :-)

    Jak bierzesz z apartamentem to wychodzi sporo taniej - u mnie za
    apartament z dwoma sypialniami (za 550EUR) płacę za 4 skipassy 360EUR vs.
    cennikowych 600EUR.

    TG

  • 44. Data: 2017-01-09 23:59:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-09 o 19:14, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Gogle, komin lub kominiarka w takich warunkach to niezbędnik.
    > W skarpety musisz więcej zainwestować :-) - ja w rekawice.

    Nie zmieszcza sie w bucie poza standardem. :-)

    > Jak bierzesz z apartamentem to wychodzi sporo taniej - u mnie za
    > apartament z dwoma sypialniami (za 550EUR) płacę za 4 skipassy 360EUR
    > vs. cennikowych 600EUR.

    Nie mowie nie, ale to wciaz daleko. :-(
    Ode mnie gory polskie to jakies 500km. Jade szesc, siedem godzin i tego
    samego dnia wpinam narty. Wieczorne jazdy piec godzin po czterdziesci
    zyla od twarzy. Nie zebym dramatyzowal, ale do opisywanej taniosci
    relatywnej wyprawy w Dolomity to jednak jakby daleko. Pomijam oczywiste
    walory jak dlugosc tras i takie tam. Z drugiej strony, wieczorem w
    wyzszych gorach nie pojezdzisz.
    Z mojej obecnej perspektywy glownie chodzi o bycie z dziecmi i dobra
    zabawe. W takiej sytuacji miejsce to tylko tlo i nie ma co na sile
    zapinac sie na jednorazowej wypierdzistej kilkudniowej wyprawie raz w
    roku, jak mozna po prostu czesciej (na wiecej po prostu praca i szkola
    nie pozwala). Do najblizszych stokow mam jakies 120km to blisko dwie
    godziny jazdy. Praktycznie w kazdy weekend dzien mozna znalezc i bez
    stresu dobrze sie bawic a raz na jakis czas bez wielkopanstwa wybrac sie
    w Alpy, bez marudzenia, ze u nas tylko kila i mogila.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2017-01-10 00:01:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-09 o 19:04, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nieee, nie mam zacięcia do takich gadżety.

    Nie no czemu?
    Iski tracker odpalam za kazdym razem. Bijemy rekordy predkosci
    przejazdow z synem. Fajna sprawa.

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2017-01-10 12:04:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Można wynająć Ukraińca, do mrozu zwyczajni.

    -----

  • 47. Data: 2017-01-15 15:57:46
    Od: Iglo <i...@g...com>

    W dniu sobota, 7 stycznia 2017 11:52:46 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 5 Jan 2017 17:49:13 +0100, Kżyho

    > Widać zależy od miejscówki. U mnie jak zimy były lodowate, to potem w lato
    > nie można było się opędzić od komarów i meszek (vel przecinków). Ostatnie
    > ciepłe zimy skutkowały brakiem tychże ścierw. Os też mało było.
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    To nie od temperatury zależy a od wilgotności miejscówek gdzie się mnożą. Ostatnie
    dwa suche lata skutkowały małą ilością.