  • 11. Data: 2017-01-06 16:38:36
    Temat: Re: Ochrona bałwana :)
    Od: r...@g...com

    Rób bałwana od razu z betonu

  • 12. Data: 2017-01-06 16:39:42
    Od: r...@g...com

    A w ogóle skąd wiesz, że to małolaty zniszczyły? Może PINB uznał, że samowola
    budowlana i zburzył?

  • 13. Data: 2017-01-06 16:57:23
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > A w ogóle skąd wiesz, że to małolaty zniszczyły? Może PINB uznał, że samowola
    budowlana i zburzył?

    Bo wdziałem takich trzech co się kręcili w okolicy.
    A po drugie 24h i PINB bez jaj.

    Wilcze doły, pies i itd nie wchodzą w grę bo to publiczny plac zabaw.

  • 14. Data: 2017-01-06 17:01:17
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2017-01-05 o 21:53, Bolko pisze:
    > Ma być zimno więc żeby chociaż w ręce było ciepło zapraszam do dyskusji.
    >
    > Wczoraj z synem na pobliskim placu zabaw lepiliśmy bałwana.
    > Wyszedł taki na 2,5 metra.
    > Dzisiaj koło 16 wracam z synem.
    > Bałwan zniszczony.
    > Syn w płacz a mi też się trochę przykro zrobiło.
    >
    > Jakiś domowy sposób na to żeby małolaty nauczyły się
    > nie niszczyć czyjejś pracy?

    Domowy sposób jest taki, żeby swoje dzieci wychowywać odpowiednio i
    uczyć szacunku do czyjejś pracy. Jakby każdy tak wychowywał dzieci, nie
    byłoby problemu.

    Innego sposobu nie ma.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 15. Data: 2017-01-06 21:41:34
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Jakiś domowy sposób na to żeby małolaty nauczyły się
    >nie niszczyć czyjejś pracy?

    Śrutówka.

  • 16. Data: 2017-01-06 21:53:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.01.2017 o 21:53, Bolko pisze:
    > Ma być zimno więc żeby chociaż w ręce było ciepło zapraszam do dyskusji.
    >
    > Wczoraj z synem na pobliskim placu zabaw lepiliśmy bałwana.
> [...]
    Obawiam się, że w czasie obowiązywania tzw. bezstresowego wychowania
    oraz "poprawności politycznej" nic nie zrobisz.
    Kilka lat temu złapałem gówniarza, który przez kilka miesięcy codziennie
    (z wyjątkiem dni, jak nie chodził do szkoły) dzwonił babci do furtki dla
    zabawy. Ponieważ nie chciał się przyznać, gdzie mieszka i jak się nazywa
    zabrałem mu z teczki zeszyt, gdzie było nazwisko i klasa. Poprosiłem
    grzecznie, żeby przyszedł po zeszyt z ojcem, bo jak nie to dam znać do
    szkoły.
    Potem żałowałem, bo tatuś okazał się być bucem wysokiej klasy. Cieszyłem
    się, że zostały mi wszystkie zęby :-(
    Jacek

  • 17. Data: 2017-01-07 00:00:07
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-01-05 20:53, Bolko <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > Bałwan zniszczony.
    > Syn w płacz a mi też się trochę przykro zrobiło.
    >
    > Jakiś domowy sposób na to żeby małolaty nauczyły się

    Bałwana robimy tuż przed gwałtownym ochłodzeniem i nasączamy podczas
    ochładzania zimną wodą (etapami). Woda zamarza i zamienia śnieżnego
    bałwana w lodowatego bałwana (ale nie widać na zewnątrz). Nie tylko
    dzieci nie rozwalą ale i stoi potem do maja.

  • 18. Data: 2017-01-07 00:05:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A to był Wasz śnieg czy jak?
    Babki z piasku też Wasze?

    -----

  • 19. Data: 2017-01-07 00:19:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To moze od razu z betonu zrobic i pomalowac na bialo.

  • 20. Data: 2017-01-07 18:55:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 11:54 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Szkoda tyko ze ten plac jednoosobowy bedzie. Czlowiek zwierze stadne, do
    > prawidlowego rozwoju psychicznego i fizycznego potrzebuje kontaktu z
    > innymi ludzmi, korzystnie jak sa w podobnym wieku.

    Na moim prywatnym placu praktycznie nigdy moje dzieci nie bawią się same.
    Przeważnie jest 3-4 kumpli syna i 2-3 koleżanki córki. Każdy z nich ma
    "swoje prywatne place zabaw" - przemieszają się na któryś z nich w
    zależności od "kaprysu".

    TG