  • 1. Data: 2012-03-10 09:26:48
    Temat: Ocieplenie Szczytów i Murłat - zdjecie
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Nawiązując do temato termowizja kilka wątków niżej, przeglądałem dzis
    zdjecia w poszukiwaniu prowadzenia przewodów pod tynkami
    i znalazlem zdjęcie z ociepleniem murlat i szczytow, czyli poprawki po
    murarzach, moze komus sie przyda.

    http://tnij.org/ocieplenie-szczytow-murlat

    (szare zaciągnięte klejem od frontu)
    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-03-10 10:03:14
    Temat: Re: Ocieplenie Szczytów i Murłat - zdjecie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:
> [...]
    > zdjecia w poszukiwaniu prowadzenia przewodów pod tynkami
    > i znalazlem zdjęcie z ociepleniem murlat i szczytow, czyli poprawki po

    znaczy masz tam styropian naklejony na szczycie czy domurowane cegłami pod
    folię... :)

  • 3. Data: 2012-03-10 11:02:08
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    Amir wrote:
> [...]
    > pozdrawiam

    znaczy masz tam styropian naklejony na szczycie czy domurowane cegłami pod

    _________________

    Było domurowane, zalane betonem :)

    ale na zdjęciu oczywiście styropian :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-03-10 21:12:48
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdjecia w poszukiwaniu prowadzenia przewodów pod tynkami
    > i znalazlem zdjęcie z ociepleniem murlat i szczytow, czyli poprawki po

    A ocieplenia to masz 15cm welny tylko ? Czy bylo po tem cos jescze
    dokladane- pytam sugerujac sie tym ze welna tylko na wysokosc krokwi....

  • 5. Data: 2012-03-10 22:14:22
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > zdjecia w poszukiwaniu prowadzenia przewodów pod tynkami
    > i znalazlem zdjęcie z ociepleniem murlat i szczytow, czyli poprawki po

    Jak juz jestesmy przy murłatach i sciankach kolankowych....
    To białe to styropian, dach bez pełnego deskowania, scianka z płyt g-k
    będzie odsunięta jakies pół metra od kolankowej. Planuje zatopic w
    posadzce przy scianie z 15 cm styropianu ak, aby troche wystawał,
    oblozyc kolankowa wata - ale tylko w tym jednym narozniku - bedzie tam
    łazienka :)

    http://goo.gl/i3fO4

    Poprawiac? :)

    --
    Pzdr

  • 6. Data: 2012-03-10 23:57:53
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > http://goo.gl/i3fO4
    >
    > Poprawiac? :)

    A ten murek od ściany działowej to czemu tak wysoko ?

  • 7. Data: 2012-03-11 08:14:09
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > A ten murek od ściany działowej to czemu tak wysoko ?

    Murek od sciany działowej??
    Ktory murek masz na mysli?

    --
    Pzdr

  • 8. Data: 2012-03-11 17:18:00
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]

    A ocieplenia to masz 15cm welny tylko ? Czy bylo po tem cos jescze
    dokladane- pytam sugerujac sie tym ze welna tylko na wysokosc krokwi....
    ---

    doszło na skosach jeszcze 15cm, jest bardzo ciepło w pokojach, niestety okna
    zle ocieplone mam, krokwie
    niedocieplone po bokach przy oknach dachowych, ciepłoo specjalnie nie
    ucieka, ale sama wnęka jest zimna, przy -3 jak wszystkie sciany mialy po ok
    21stopni
    to wnęka ok 10stopni
    bedzie trzeba poprawić
    latem :(