  • 1. Data: 2012-03-09 22:29:23
    Temat: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie: wysoka muszla do WC
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Czy w przyrodzie występują muszle do WC stojące, o wysokości większej
    niż standardowe 40 cm? Powiedzmy, że 50 cm byłoby OK.

    Z powodów technicznych muszla wisząca (na stelażu) nie wchodzi w grę. A
    przynajmniej na razie nie dopuszczam takiego rozwiązania.

    Zrobienie cokołu na którym stałaby muszla rozważałem, ale raczej takie
    rozwiązanie traktowałbym jako ostateczność.

    Jakiś pomysł?

    Piotrek

  • 2. Data: 2012-03-10 07:49:06
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Tak, generalnie szukaj pod hasłem dla niepełnosprawnych.

    -----
    > Czy w przyrodzie wystepuja…muszle do WC stojace, o wysokosci wiekszej niz
    standardowe 40 cm?

  • 3. Data: 2012-03-10 09:20:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-10 08:49, _ąćęłńóśźż. wrote:
    > Tak, generalnie szukaj pod hasłem dla niepełnosprawnych.

    Dzięki. Do google wpisywałem różne dziwne frazy ale nie przyszło mi do
    głowy, żeby dodać "dla niepełnosprawnych".

    Piotrek

  • 4. Data: 2012-03-10 14:33:10
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Czy w przyrodzie występują muszle do WC stojące, o wysokości większej niż
    > standardowe 40 cm? Powiedzmy, że 50 cm byłoby OK.

    BTW do czego takie coś potrzebne?

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-03-10 21:09:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-10 15:33, s_13 wrote:
    > BTW do czego takie coś potrzebne?

    Dla osoby z nieco ograniczoną sprawnością ruchową.

    Piotrek