  • Data: 2014-12-03 00:30:45
    Temat: Re: Ocieplenie dachu od góry
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Dec 2014 17:34:08 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Zastanawiamy czy w jednym z pomieszczeń nie wyeksponować więźby
    > dachowej. Oznaczałoby to konieczność ocieplenia dachu niejako od góry.
    > Jak to zrobić dobrze?

    Obejrzyj sobie np. system Izodom 2000, mają gotowe elementy, które w
    zasadzie układasz jak klocki:
    http://www.izodom2000polska.com/?akcja=dachy&lang=pl
    Stronę mają beznadziejną i archaiczną, musisz dopytać.

    > Czy widzicie jakieś zagrożenia wynikające z realizacji takiego pomysłu?

    Jak dla mnie to jest najbardziej sensowna metoda izolacji dachu - to ma
    praktycznie same zalety: łatwe zachowanie ciągłości izolacji i szybkie
    krycie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl