  • 1. Data: 2014-12-01 17:34:08
    Temat: Ocieplenie dachu od góry
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Zastanawiamy czy w jednym z pomieszczeń nie wyeksponować więźby
    dachowej. Oznaczałoby to konieczność ocieplenia dachu niejako od góry.

    Jak to zrobić dobrze?

    Czy widzicie jakieś zagrożenia wynikające z realizacji takiego pomysłu?

    Dach dwuspadowy, skośny (30 stopni), będzie kryty blachą.

    Piotrek

  • 2. Data: 2014-12-01 18:16:40
    Temat: Re: Ocieplenie dachu od góry
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 17:34:10 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Jak to zrobić dobrze?
    > Czy widzicie jakieś zagrożenia wynikające z realizacji takiego pomysłu?
    > Dach dwuspadowy, skośny (30 stopni), będzie kryty blachą.
    Bywał tu na grupie Marek Dyjor. Ma tak jak tTy chcesz. Poszukaj w archiwum jego
    postów- opisywał jak zrobił.

  • 3. Data: 2014-12-01 19:25:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-12-01 18:16, Kris wrote:
    > Bywał tu na grupie Marek Dyjor. Ma tak jak tTy chcesz. Poszukaj w archiwum jego
    postów- opisywał jak zrobił.

    Dzięki! Znalazłem.

    Piotrek

  • 4. Data: 2014-12-03 00:30:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 01 Dec 2014 17:34:08 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Zastanawiamy czy w jednym z pomieszczeń nie wyeksponować więźby
    > dachowej. Oznaczałoby to konieczność ocieplenia dachu niejako od góry.
    > Jak to zrobić dobrze?

    Obejrzyj sobie np. system Izodom 2000, mają gotowe elementy, które w
    zasadzie układasz jak klocki:
    http://www.izodom2000polska.com/?akcja=dachy&lang=pl
    Stronę mają beznadziejną i archaiczną, musisz dopytać.

    > Czy widzicie jakieś zagrożenia wynikające z realizacji takiego pomysłu?

    Jak dla mnie to jest najbardziej sensowna metoda izolacji dachu - to ma
    praktycznie same zalety: łatwe zachowanie ciągłości izolacji i szybkie
    krycie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl