  • 1. Data: 2014-12-01 21:21:53
    Temat: ciecz w podzielnikach ciepła
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Co to za ciecz która jest stosowana w podzielnikach ciepła na
    kaloryferach? Po wymianie strasznie jedzie. To nie jest toksyczne ani
    trujące?

  • 2. Data: 2014-12-02 15:42:54
    Temat: Re: ciecz w podzielnikach ciepła
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-12-01 21:21, neostradiusz pisze:
    > Co to za ciecz która jest stosowana w podzielnikach ciepła na
    > kaloryferach? Po wymianie strasznie jedzie. To nie jest toksyczne ani
    > trujące?

    Zdrowe na pewno nie jest, ale na pewno ma jakieś tam certyfikaty.
    Moje dzieci kiedyś uszkodziły taki podzielnik i płyn się wylał - waliło
    przez miesiąc.

  • 3. Data: 2014-12-02 18:52:35
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Robson wrote:

    > Zdrowe na pewno nie jest, ale na pewno ma jakieś tam certyfikaty.
    > Moje dzieci kiedyś uszkodziły taki podzielnik i płyn się wylał -
    > waliło przez miesiąc.

    moze gdzieś rozlali przy uzupełnianiu albo transporcie
    swoją drogą to używa sie jeszcze podzielników wyparkowych? myślałem że
    elektroniczne to standard

    jeffrey

  • 4. Data: 2014-12-02 21:42:43
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:547dfc66$0$2638$65785112@news.neostrada.pl...

    > moze gdzieś rozlali przy uzupełnianiu albo transporcie
    > swoją drogą to używa sie jeszcze podzielników wyparkowych? myślałem że
    > elektroniczne to standard

    Niestety używa. Ktoś wie co tak naprawdę w tym jest? Googlowałem i
    wikipediowałem bez rezultatów, ponoć rtęć?!

  • 5. Data: 2014-12-02 21:53:03
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 21:42:47 UTC+1 użytkownik neostradiusz napisał:

    > Niestety używa. Ktoś wie co tak naprawdę w tym jest? Googlowałem i
    > wikipediowałem bez rezultatów, ponoć rtęć?!

    to chyba inne google masz ;)
    "moje" mowi, ze heksanol lub benzoesan metylu

    WS

    PS. rtec to by chyba nigdy nie odparowala w zauwazalnych ilosciach ;)

  • 6. Data: 2014-12-03 01:04:41
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    WS wrote:

> [...]
    >
    > WS
    >
    > PS. rtec to by chyba nigdy nie odparowala w zauwazalnych ilosciach

    zresztą rtęć jest toksyczna i nikt by nie wydał atestu na to żeby
    parowało w domu