    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie nakrokwiowe - zna ktos?
    Date: Fri, 3 Jun 2011 05:16:40 -0700 (PDT)

    cinews:is8sh0$2h9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sprawia, ze sens ocieplenia nakrokwiowego jest watpliwy a wlasciwie zaden.
    > Dom ktory bedzie przebudowywany sluzy glownie za letnisko i jak by sie komus
    > wydawalo ocieplen nie wiadomo jakich nie potrzebuje. Tylko jak siedziec w
    > takiej sypialni pod dachem przy 40C wieczorem?

    > Styropian ponoc takze XPS na ocieplenie dachu sie nie nadaje, bo powyzej 70C
    > stabilny nie jest. Takie rzeczy opowiadal mi jeden z przedstawicieli
    > producentow styropianu bo zima juz sie krecilem za takim ociepleniem.
    > Na dzis nie moge znalezc nic dedykowanego o jakichs rozsadnych parametrach.

    jakby tak bylo ze nie stabily to by plaskie dachy welna ocieplali.
    Co do ocieplenia nakrokwiowego to jest to bardzo dobry system tylko
    trzeba dlugie gwodzie zakupic przy ociepleniu >15cm, gdyz kontrlata +
    izolacja+ cos w krokwie.
    Systemem ktory najlepiej by sie sprawdzil to plyta OSB - izolacja -
    plyta osb i na to jakies gonty.
    Latwe w montazu wlasnymi rekoma i trwaly na wieki.