  • Data: 2016-08-23 14:52:40
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu starego domu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 14:30:17 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 08:18:20 UTC+2 użytkownik Yakhub napisał:
    >
    > Jak dbasz tak masz :-)
    > Ja rozpalam 2-4-8 razy w roku (zalezy od zimy i checi) i owszem - moj
    > kominek sluzy przede wszystkim ozdobie (glownie jak sie pali - ale jak
    > sie nie pali to tez cieszy oko ;)
    > pozdr.

    Jesteś wyjatkiem :)
    U mnie z satysfakcją kominek rozwaliłem. Miejsca w pomieszczeniu przybylo.
    Przez swoje ostatnie lata był bezużyteczny a pare lat w nim stał telewizor bo szkoda
    było na niego miejsca obok.
    No i ławka obok była. Też miejsce zajmowała. Makabra.

    Uzyteczny kominek widzialem w irlandii.
    Tam to jakiś sens miało bo był z płaszczem wodnym i grzał wode do kąpieli.
    A że w dzień strasznej zimnicy nie bylo to jakiś tam sens był aby rozpalić wieczorem,
    zagrzać się przez te 2-3h i po drodze mieć wode do mycia.

    Podobne warunki w polsce to może są przez 2 miesiące w roku (wiosna i jesień).
    Ja tam nikomu nie bronie sie kominkować ale to raczej hobby niż pożytek...