  • Data: 2016-08-23 15:18:26
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu starego domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 14:52:42 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Ja tam nikomu nie bronie sie kominkować ale to raczej hobby niż pożytek...

    Przeciez wlasnie o tym pisze :) Ja mam kominek do ozdoby i rozpalania
    nastroju kilka razy w roku (glownie swieta lub jak na dworze -20stC, ciemno,
    zimno, snieg pada - wtedy przyjemnie rozpalic prawdziwy ogien w domu).
    Ale takich warunkow coraz mniej, zimy coraz cieplejsze, kto wie moze
    za pare lat tez go wyrzuce jako bezuzyteczny? ;)

    Choc mam wklad letni i w tym roku nawet kilka razy odpalalem wieczorami
    dla nastroju :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.