    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Oczyszczalnia Bioekocent 3300 PRO
    Date: Tue, 26 Jul 2016 22:25:07 +0200

    W dniu 2016-07-24 o 23:05, gobo pisze:
    > Hej!
    > Czy korzysta ktos z tej oczyszczalni? Przeczytalem kilkaset watkow na
    Tak

    > temat przydomowych oczyszczalni i nie posunalem sie w wyborze ani o krok.
    > Wszystkie maja wady i zalety.
    Nie kieruj się opiniami w internecie, ja szukałem podobnie i miałem tak
    samo jak Ty duzo wątpliwości, w końcu wpadłem na pomysł, pojechałem na
    wieś gdzie nie ma kanalizacji aby zobaczyć jak nowe domy są podłączone,
    m,iały oczyszczalnie i mogłem naocznie sprawdzić jak działa, działa
    świetnie, sam taką kupiłem i używam już 6 rok, ZBF-5C, kompaktowa taka
    gruba rura podzielona na 3 komory każda ze swoim "kominem".
    Sterownik jest taki sobie i dmucha powietrzem non stop, doświadczalnie
    doszedłem do tego że wystarcza 8h na dobę w 4 ratach i tak ustawiłem
    zegar sterujący sterownikiem, oczywiście sypię bakterie jak sobie
    przypomnę :) ale udaje mi się tak raz na 2-3mies. Osad dopiero raz
    wywoziłem i prawie go nie było, szambiarka nawet do połowy się nie
    zapełniła. Jak masz pytania to pytaj.

    > Znalazlem tego Bioekocenta 3300 PRO i ma dosc dobre parametry i
    > akceptowalna cene (oficjalnie ok. 9500 brutto, a kupujac u duzego
    > partnera tej firmy okolo 7500).
    > Czy spotkaliscie sie z tym produktem? A moze mozecie zaproponowac cos
    > innego dla rodziny trzyosobowej? Biologiczna, zloze aktywne, hybryda?
    To co ci piszę powyżeJ to ma złoże aktywne, sypie się przy rozruchu do
    drugiej komory dwa worki plastikowych kształtek, na nich się to złoże
    tworzy, pod nim jest wydmuch powierza.

    --
    Pozdr

    Janusz_K