    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 22 Jul 2013 15:33:59 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <51ebae17$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <wjxtiza73qge.y1tvhcptc7fq$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <f...@g...com>
    <d...@g...com>
    <51ed4f21$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 00:06:04 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > A na net mam? Nie trafiłeś ale szacun że chciałeś się odgryźć. Jasne że mi brakuje
    smrodu jak obornik na pola wywożą, odśnieżania mi brakuje, najdroższego jedzenia w
    najgorszej jakości w wiejskim sklepiku, dojazdów do pracy itp.

    No popatrz. Od teraz będziemy się upijać do nieprzytomności, zamiast odpalać po
    grillu letnie kino z fajną muzyką lub filmem na garażowej ścianie( na razie jest
    szara, więc odpowiednia, jakbyś nie wiedział), poryczeć razem z Fredem podczas
    pamiętnego koncertu na Wembley. Ale przyznam, że zdarzyło mi się też po kilku
    głębszych zasnąć na fotelu w letnią noc pod naszą brzozą, ale porównać to do spania
    pod blokiem na ławce raczej nie wypada. To też przeliczysz na złotówki? Chyba nie
    tylko ja odnoszę wrażenie, że czerpanie radości z posiadania domu, działki, drzew,
    nawet kawałka trawnika zawsze będzie ci obce.
    Obornik mam w zasięgu wzroku, fakt. Dwa razy do roku rolnicy robią swoje, ale jest to
    wczesna wiosna i późna jesień. WM robi swoje, w domu nie ma z tym żadnego problemu.
    Odśnieżanie podjazdu to pikuś sama radość w porównaniu z kłopotem na samej drodze. Na
    szczęście jest alternatywa objazdowa, a jak już i to robi się kłopotem to wyobraź
    sobie ten sam rolnik co wyżej, na telefon, robi ze śniegiem porządek, wzbraniając się
    od pobierania jakichkolwiek pieniędzy. To wszystko oczywiście zdarza się sporadycznie
    bo gmina stara się ludziom pomóc jak najszybciej przy większych opadach.
    Jedzenie.... najdroższe powiadasz. Może pomyliłeś z najzdrowszym? Ale niech będzie...
    Jednak gdy się dojeżdża do tego miasta codziennie to może stoję w biedronkowej
    kolejce obok ciebie? Chyba się jednak trochę zapętliłeś :).