  • Data: 2013-07-23 12:09:59
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 09:45:47 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Nie mogę się doczekać, kiedy zacznę realizować swój domek poza miastem.
    > Tylko że ja nie mam drzew żeby hamak zamontować, kurcze.

    Ja to nie rozumiem jak mozna lubiec mieszkac w duzym miescie :)
    Mieszkam w stosunkowo niewielkim (miasto ~50 tys, powiat ~150 tys) ale
    tez nie najmniejszym miescie. Wszedzie mam blisko, zero korkow i to jest
    fajne. Natomiast jaranie sie ze mieszka sie w duzym miescie i ma sie
    w nim wszystko jest chore - moze i jest to "wszystko" ale rozsiane na
    takiej powierzchni ze i tak trzeba wsiasc w auto / tramwaj / autobus i
    zapierniczac te pare kilometrow. Co tydzien jestem w Katowicach - akurat
    dojazd do miejsca gdzie pracuje od mojej miejscowosci mam perfekcyjny
    (od mojego domu do autostrady 15 minut, potem autostrada 30 minut, zjazd
    - 500mb i jestem na miejscu - w centrum Katowic!! 72km, 40-45min).
    Czasem jak stad mam przejechac na drugi koniec miasta (~5-10km) to w
    szczycie zajmuje mi to tyle samo czasu co dojazd do domu ;)

    Czym tu sie jarac - duze miasto = beton, beton, beton, halas, tlok, spaliny.

    A co do Twojego hamaka - sa takie ze stelazem, mozesz tez zamocowac hamak
    do wystajacych krokwii dachowych na tarasie np. :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.