  • Data: 2013-07-23 13:14:25
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 12:49:53 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Jeśli doliczysz do czynszu podatek katastralny to jeśli mieszkanie nie jest w
    >jednym z tych dwu miast to stracisz najemcę. Przeprowadzi się do tańszego.

    A ten "tańszy" to niby z podatku będzie zwolniony czy może jednak równiez koszt
    podatku doliczy do ceny wynajmu?
    >Rynek najmu mieszkań kształtują ci co mają całe domy do wynajęcia, domy z dużą
    >ilością mieszkań a nie ci od wynajmu okazjonalnego czy jak to się w przepisach
    >nazywa.

    W moim miescie nie ma nikogo kto ma cała kamienice do wynajecia. Są tylko właściciele
    pojedynczych mieszkań, ew dwóch trzech w różnych lokalizacjach.

    > W Łodzi stawki za najem okazjonalny mieszkań spadły drastycznie.
    Bo Łódz pewnie umiera i ludzie się wyprowadzaja do mniejszych miast lub buduja domy.
    Ale to moje gdybanie bo niogdy w Łodzi nie byłem i nie wiem jak to jest na prawdę

    >Do tego stopnia że nie warto trzymać jednego mieszkania na najem. Zdarzają się
    >sytuacje ze jest to czynsz + opłaty + 100-150 złotych dla właściciela. I to >nie w
    ruderach albo lepiankach a w blokach. Są oczywiście mieszkania z dużo >wyższym
    czynszem. Ale to mieszkania tak komfortowe że większość budownictwa >jednorodzinnego
    przy nich to slumsy.

    Tak na szybko:
    http://www.morizon.pl/5376975/mieszkania/wynajem.htm
    Widzisz tam cos za 150zł?