  • Data: 2013-07-23 21:49:55
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 13:14:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >jednym z tych dwu miast to stracisz najemcę. Przeprowadzi się do tańszego.
    >

    > A ten "tańszy" to niby z podatku będzie zwolniony czy może jednak równiez koszt
    podatku doliczy do ceny wynajmu?

    >ilością mieszkań a nie ci od wynajmu okazjonalnego czy jak to się w przepisach
    >nazywa.
    >

    > W moim miescie nie ma nikogo kto ma cała kamienice do wynajecia. Są tylko
    właściciele pojedynczych mieszkań, ew dwóch trzech w różnych lokalizacjach.

    > Bo Łódz pewnie umiera i ludzie się wyprowadzaja do mniejszych miast lub buduja
    domy. Ale to moje gdybanie bo niogdy w Łodzi nie byłem i nie wiem jak to jest na
    prawdę

    >sytuacje ze jest to czynsz + opłaty + 100-150 złotych dla właściciela. I to >nie w
    ruderach albo lepiankach a w blokach. Są oczywiście mieszkania z dużo >wyższym
    czynszem. Ale to mieszkania tak komfortowe że większość budownictwa >jednorodzinnego
    przy nich to slumsy.

    > Tak na szybko:
    >
    > http://www.morizon.pl/5376975/mieszkania/wynajem.htm
    >
    > Widzisz tam cos za 150zł?

    Dobre jest to ze nie znasz Łodzi a po ekspercku dajesz na szybko link do strony z
    cenami. napisać to każdy może co chce. Na stronie ceny nie mają nic wspólnego z
    rzeczywistością. Na dodatek w takich firmach 90% ofert jest lipnych. W łodzi stawki
    czynszu w prywatnych kamienicach zaczynają się od 7zł za m2. Co ciekawsze ceny lokali
    użytkowych od 6 złotych netto za m2. Miasto wystawiło na przetarg kilkadziesiąt
    lokali w centrum łodzi. Sporo przy ulicy Piotrkowskiej. Cena wywoławcza 7,18 za metr2
    za lokale nie pod handel, pod handel 7,80. teraz bez przetargu można te lokale
    wynająć po tych samych cenach. Miasto oddaje ze swoich zasobów mieszkania, co prawda
    w złym stanie technicznym, darmo. I odracza zapłatę czynszu na czas remontu ( nie
    dłużej niż 2 lata).