  • Data: 2013-07-23 12:19:56
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 12:15:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A to ciekawa teoria. Ja mam mieszkanie w mieście, mam tam lokatrów i jak wprowadza
    podatek katstralny do przerzucę cięzar tego podatklu na nich podwyższając opłate za
    wynajem. Tak samo jak przerzuciłem na nich podatek smieciowy czy np wzrost funduszu
    remontowego itp.

    Dokladnie - takich jak Ty jest wiecej - ja akurat mieszkania wlasnego nie mam ale moi
    sasiedzi - owszem. Trzymaja docelowo dla swoich dzieci, a poki co wynajmuja!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.