eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOdpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować? › Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
    From: Krystek <u...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
    Date: Tue, 25 Jul 2023 16:00:40 +0200

    > "Złapie się betonu" miało być. Tynku nie będzie, bo go skujesz.

    Jasne, jasne. Serdecznie dziękuję za porady. Teraz już wiem, co
    powinienem zrobić :) Na razie na pierwszy ogień pójdzie zdjęcie
    pękającego tynku. A co samego stropu daszku balkonowego (w zasadzie to
    jest loggia) to wyżej jest ostatnie piętro bloku i taki sam balkon, tyle
    że już zabudowany, a blok jest z początku lat 60-tych, więc nie jest to
    bynajmniej fuszerka współczesnego dewelopera. Wiele wskazuje na to, że
    budowlańcy ocieplający blok naście lat temu niedokładnie położyli tynki.
    Nie na wszystkich balkonach w bloku tak się odspaja, ale na niektórych
    tak i widać to od strony ulicy, z zewnątrz, gdy się zerknie po balkonach.

    Gdyby ktoś jeszcze miał jakieś uwagi i sugestie to chętnie poczytam.

    Pozdrawiam

    Krystian

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne