    Subject: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 26 Aug 2017 17:58:29 +0200

    Hej,
    Sciana byla pionowa.
    Bylem na miejscu do momentu przyklejenia plyt - bylo na ramke, wiec
    powinno byc ok. Pozniej wyjezdzalem i nie bylo mnie w momencie
    siatkowania - a to po nim mialem takie odchyly od pionu. Do tego zle
    zrobione zostaly szpalety przy oknach - nie dalo sie otworzyc skrzynek z
    roletami. Wszystko zostalo wyciete i od nowa zrobione. Ogolnie to moja
    jedyna i najwieksza wtopa na budowie. Jestem stratny ok 15 tys. zl jak
    wstepnie wyliczylem. Niestety nie zawsze moge byc na budowie. Do tej
    pory mialem super ekipy - wszystko bylo tak jak chcialem, a poprawek
    bylo malo. Dzis np. kolejna firma skonczyla barierki na balkonach z
    nierdzewki - nie mieli wielkiego portfolio, firma istnieje dosc krotko,
    wlasciciel jest mlody, ale zna sie na rzeczy. Nie mialem go jak
    sprawdzac podczas pracy, ale obiecalem ze jak wszystko bedzie jak ma
    byc, to zalatwie mu prace na najblizsze miesiace. No i dzis robilem
    odbior. Wszystko bylo zrobione idealnie z rysunkiem i wymiarami. Zgodnie
    z obietnica zalatwilem firmie od razu kolejne barierki u mnie i gruba
    robote u kolegi dewelopera na nowych blokach mieszkalnych - klatki
    schodowe, balkony itp. Dobra robote trzeba chwalic. A goscia od
    elewacji, ktory tak mi ja spieprzyl rowniez "zareklamuje". Opracowywuje
    strategie:)
    Piotr