    Subject: Re: Ogrodzenie dzialki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Tue, 14 Jan 2020 11:35:01 +0100

    W dniu 14.01.2020 o 11:11, Piotrek Paradysz pisze:

    > Przy psie niezbędna jest podmurówka.
    > Można tez psa nauczyc, ze się nie zbliża do ogrodzenia.

    Jasne, stawiając elektrycznego pastucha, albo zakładając
    psu obrożę elektryczną. Znałem takich skurwysynów, bo
    zrobić podmurówkę było im za trudno i za drogo.

    Podwórko/ogród to cześć psiego świata, tak jak dom. Pies
    ma naturalne (czyli dane od Boga) prawo podchodzenia do
    ogrodzenia, by zobaczyć jaki psi syn przechodzi za jego
    płotem i wydrzeć na niego mordę przy płocie.