eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOgrodzenie - płot drewniany na betonowej podmurówce i słupkach stalowych › Re: Ogrodzenie - płot drewniany na betonowej podmurówce i słupkach stalowych
  • Data: 2015-04-15 09:59:06
    Temat: Re: Ogrodzenie - płot drewniany na betonowej podmurówce i słupkach stalowych
    Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policzyłem i stwierdziłem że sie nie oplaca samemu robić dlatego
    > kupiłem gotowe powiercone, pocynkowane i pomalowane kątowniki.

    do siatki znalazlem, ale pod plot sztachetowy nie widze gotowych mocowan - np. rygli
    poziomych do slupkow.

    > Przykręcić.

    Ale jak, zeby to mialo rece i nogi? Do rygli, takze przed slupkami, maja byc krecone
    sztachety, wiec nie moze byc w tym miejscu sruby. Najlatwiej byloby przyspawac, ale
    wowczas nie moge uzyc ocynkowanych profili.

    --
    Olleo