eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOgrodzenie - słupki i murki klinkierowe - inna alternatywa › Re: Ogrodzenie - słupki i murki klinkierowe - inna alternatywa
    From: "forestdumb" <...@...z>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie - słupki i murki klinkierowe - inna alternatywa
    Date: Fri, 12 Jun 2015 23:51:26 +0200

    Użytkownik wrote:
    > Witam
    >
    > Ogrodzenie od strony ulicy będzie miało łącznie kilkanaście (12)
    > słupków 'murowanych' (przy bramie, furtce, wiata śmietnikowa) i kilka
    > murków. Pierwotnie miała być cegła klinkierowa jako budulec, ale jak
    > policzyłem, że pójdzie z 2000 cegieł, to koszt zrobił się
    > nieakceptowalny.
    >
    > Prośba o jakieś alternatywne tańsze rozwiązania - z czego wymurować
    > słupki i murki - taniej niż klinkier, oczywiście w miarę ładnie.

    Po grzyba slupki murowane? Daj nowoczesny plot np od wisniowskiego (pelen ocynk
    i dobra farba), grafitowy. Rama ze stali, w srodku siatka albo sama siatka.
    Wyglada to bardzo dobrze i slupki tez sa. Razem z brama tworzy to ladny plot,
    spojny.

    Chyba ze masz pseudo dworek polski to moze ten klinkier na bogato musi byc...