  • 11. Data: 2021-08-03 11:16:19
    Temat: Re: Ogrzewacie garaże?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bez sensu, choćby z uwagi na kurz.

    -----

  • 12. Data: 2021-08-03 13:20:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.08.2021 o 12:31, Majka pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ogrzewacie wasze garaże?
    Ja dodam jeszcze, że jest ogromna różnica, czy garaż jest wolnostojący,
    czy w bryle budynku. Garaż wolnostojący trudno szybko ogrzać, a w zimie
    nie jest tam przyjemnie majsterkować.
    Dziś przepytałem sąsiadów, czy ktoś ogrzewa garaż i wszyscy mają, jak
    nie zakręcone kaloryfery, to nie maja ich wcale. Garaże w bryle budynku.
    Jacek

  • 13. Data: 2021-08-03 14:58:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-08-02 o 12:31, Majka pisze:

    > Ogrzewacie wasze garaże?
    > Zamontować grzejnik w miejsce już dla niego gotowe, czy schować instalację pod
    tynk?

    W ogrzewanym garażu samochód bardziej rdzewieje.

  • 14. Data: 2021-08-03 19:06:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W garażu najlepiej sprawdzają się nagrzewnice. Po 15-30 min . ciepło jak
    > łaźni, a że ściany nie zdążą się nagrzać to ogrzewanie jest bardzo
    > oszczędne. Ogrzewa się tylko wtedy, kiedy się coś tam robi.Ile razy się majsterkuje
    zimą w garażu? raz na tydzień, przez pół roku
    to 20 grzań. dwoma farelkami, takie grzanie będzie kosztować 1zł od
    sztuki. Czy warto kombinować z innym ogrzewaniem? Moim zdaniem nie. Czy
    warto płacić za budowę garażu w bryle budynku? Pomijając widzimisię -
    absolutnie nie. Pod wiatą jest zdrowiej taniej i odśnieżać nie trzeba.

    ToMasz

    Ps. oczywiście majsterkowanie może też być naprawą auta, wykonywaniem
    pracy która trwa długo, ale można ją wycenić. w takim przypadku koszt
    ogrzewania będzie znacznie wyższy, ale nie przekroczy 1%
    zysku/oszczędności z tej pracy

  • 15. Data: 2021-08-03 19:16:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 2 Aug 2021 03:31:13 -0700 (PDT), Majka

    > Czy ogrzewacie wasze garaże?

    Nie. Brak ocieplenia od gruntu, sam garaż (ściany i dach) ocieplony. W
    minionym sezonie mimo że brama nieszczelna i mi zawiewało śnieg na metr do
    garażu, w środku było zawsze na plusie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2021-08-03 19:38:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeszcze podatki - były niższe w bryle.

    -----

  • 17. Data: 2021-08-03 20:45:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.08.2021 11:16, ąćęłńóśźż wrote:
    > Bez sensu, choćby z uwagi na kurz.

    Monitor aż oplułem :-D

    W garażu używam wyrzynarki, kątownicy, szlifuje, maluje pistoletem,
    spawam, zmieniam płyny przy pomocy kanału, a Ty o kurzu wspominasz.

    Farby, nitro, benzyna...to wszystko ma wywietrzeć z garażu a nie mi się
    tam kisić kiedy wchodzę ponownie rano poćwiczyć na drążku czy ławeczce.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2021-08-03 20:50:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.08.2021 13:20, Jacek wrote:
    > w zimie nie jest tam przyjemnie majsterkować.

    Mając garaż w bryle, nie wyobrażam sobie chodzenia w zimie do niego.
    Przypomni mi się coś wieczorem, to w piżamie przejdę na chwilę wezmę co
    potrzebuję i wracam. A do wolnostojącego, to trzeba jakieś długie
    spodnie wciągnąć, kurtkę, no i w klapkach nie bardzo jeżeli akurat pada
    śnieg i jest 20cm już na kostce.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2021-08-03 20:51:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.08.2021 20:50, Mateusz Bogusz wrote:

    > Mając garaż w bryle, nie wyobrażam sobie chodzenia w zimie do niego.

    *chodzenia do wolnostojącego oczywiście

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2021-08-03 21:49:15
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-02 o 23:07, kanalia i psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

    > Widać że dwa razy miałeś covida i jeszcze masz w głowie namieszane.

    nie masz nic do powiedzenia w temacie ogrzewania garażu to stul pysk.

    >To garaż a nie statek kosmiczny.

    o d k r y w c z e ! ;-)))))

    --
    Runt