  • 81. Data: 2021-08-21 20:49:44
    Temat: Re: Ogrzewacie garaże?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kiepsko.
    Na tych cegłach powiesiłbyś od środka rower, opony, szafki na narzędzia, a od
    zewnątrz grabie i wąż.
    A na dachu wybudował ze szwagrem pokój dla córki gdy zajdzie lub żeby zaszła.

    -----
    > Samochód stałby dokładnie w tym samym miejscu, a skromna działka powiększyłaby się
    o miejsce zużyte na pustaki, tynki i ew.

  • 82. Data: 2021-08-22 11:36:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.08.2021 20:49, ąćęłńóśźż wrote:
    > Na tych cegłach powiesiłbyś od środka rower, opony, szafki na narzędzia,
    > a od zewnątrz grabie i wąż.
    > A na dachu wybudował ze szwagrem pokój dla córki gdy zajdzie lub żeby
    > zaszła.

    To w końcu ma to być garaż czy składzik na narzędzia, sprzęt do ćwiczeń
    i patio? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 83. Data: 2021-08-22 11:42:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Aug 2021 20:44:01 +0200, Mateusz Bogusz

    > To że w zimie cieplej czy deszczową porą stopa będzie bardziej sucha, to
    > skutek ideologii, a nie jej założenia.

    To nie ideologia tylko fakty. Tu zaś mówimy o budowaniu garażu
    (pomieszczenie w którym trzyma się samochód) a potem wykorzystuje się go
    jako skład na graty czy warsztat. Ergo, w takim razie po co kosztować się
    na bramę za 5k+, skoro można drzwi stalowe za 1k zamontować. Ja wybudowałem
    garaż (dla samochodu) i samochód, a nawet dwa, tam będę trzymać. Pomimo że
    samochód ma grzanie (a nawet chłodzenie) postojowe.

    > Czasami problemy najlepiej rozwiązywać po prostu ich nie mając. Ja
    > zdalnie zacząłem pracować zanim zaczęła się "pandemia".

    To po co mieć w ogóle samochód?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 84. Data: 2021-08-22 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Ciekaw jestem czy byłeś takim formalistą, gdy dzieciaki jeszcze do
    > nocnika robiły w różnych miejscach ;-)

    :)
    Po kazdej kupie zakładał wentylacje w pomieszczeniu nazywajac je od
    tego momentu toaleta ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 85. Data: 2021-08-27 13:38:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.08.2021 11:42, Myjk wrote:
> [...]
    > garaż (dla samochodu) i samochód, a nawet dwa, tam będę trzymać. Pomimo że
    > samochód ma grzanie (a nawet chłodzenie) postojowe.

    Brama podnosi się do góry, a drzwi otwierają na boki (co mnie
    przeszkadza). Poza tym można też zamontować bramę uchylną za 1k z
    marketu. Ja założyłem taką jaka mi się podoba, tak samo jak Ty kupiłeś
    tak duży telewizor jaki Ci się podobał chociaż można oglądać na mniejszym.

    > To po co mieć w ogóle samochód?

    Dokładnie. Dlatego półtora roku temu sprzedałem auto. Decyzja o
    urządzeniu warsztatu w miejscu garażu, wyszła dla mnie na plus.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz