  • Data: 2012-06-26 11:26:43
    Temat: Re: Ogrzewanie apartamentu ;)
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m...@W...gazeta.pl napisał:
    > Za wszyskie sugestię/rady/itp. z góry dziękuję.

    do tak mikroskopijnego mieszkanka może być ok. tylko...
    bierz pod uwagę, że skoro powierzchnia ogrzewana jest tak mała, to nie
    da się podczas palenia w tym 'czymś' zrobić, tak, by nie było sauny w
    jego pobliżu, a po wygaśnięciu, będzie zaraz zimno.

    Ja bym sugerował zainstalować coś z jaką-taką akumulacyjnością. Wtedy w
    takim piecyku napalisz i masz przez kilka do kilkunastu godzin ciepło.

    Stawianie takiego żeleźnioka może i dobre jest na działkę, ale do
    mieszkania, gdzie przebywasz stale, nie bardzo mi się widzi.

    Już piec kaflowy stacjonarny - wyższe koszty postawienia - albo choćby z
    dostępnych, gotowy piec tzw kominkowy, ma większe szanse powodzenia w
    takim układzie.

    Jednak, by utrzymać ciepło przez kilka, do kilkunastu godzin, taki
    piecyk te kilkaset kilogramów musi ważyć... niestety :-), ale wówczas
    podczas palenia nie masz od razu plus 28, a po wygaśnięciu nie masz od
    razu plus 12 hehe. To chyba bardziej komfortowe rozwiązanie

    pozdrawiam
    Robert G.