    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ogrzewanie - w co zainwestować
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sat, 13 Jul 2019 20:05:09 +0200

    12 Jul 2019 17:00:02 GMT, Budzik

    > Jakies 190 metrów.

    W tym jest styro, klej, siatka, tynk (jaki)?

    > co to znaczy ze na ramki? (boszzzz jaki
    > ja jestem niedoinformowany :))))))

    W sensie klej kładzie się na krawędziach, do tego
    dwa placki wewnątrz, zamiast 3 placków i do ściany.

    > I co to są ciepłe parapety...?

    Specjalnie wyprofilowany styropian montowany pod okna.

    > Tak, stare kalafiory, stara instalacja której nie chce ruszac.
    > Podawaliscie pomysły na pompe ciepła ale były tez inne głosy ze to sredni
    > pomysł i na razie bedzie gaz.

    To faktycznie nie ma sensu pompa, aczkolwiek jak siędobrze ociepli to te
    kalafiory będą znacznie przewymiarowane, także od bidy może COP by tak
    mocno nie ucierpiał. Tyle tylko że brak buforu w posadzce i trza by było
    grzać w G11.

    --
    Pozdor
    Myjk